diumenge, 27 d’octubre del 2013

ESGARRAET D'ABADEJO

Visitant l'Albufera, mentre esperava la paella de rigor, vaig demanar aquest plat, el nom del qual em va cridar l'atenció i la tria va ser tot un encert.
Ens caldrà bacallà, pebrot vermell, all i oli d'oliva, només amb aquests ingredients gaudirem d'un entrant de categoria.

Escalivem els pebrots. Si tenim oportunitat de fer-ho al caliu, millor que millor. Una vegada escalivats, els pelem i els esqueixem, o sigui, els esgarrem. Aleshores els passem per la paella amb un petit fil d'oli i uns alls trinxats i ho saltem durant un parell de minuts.

Esqueixem el bacallà i tot i que el costum és de servir-lo salat, cercant el contrast amb la dolçor del pebrot, em va semblar un xic excessiu, per tant el vaig tenir en remull durant quatre hores sense canviar-li l'aigua, amb el què perd una part de la salabró.

Muntem el plat amb el pebrot i el bacallà, ho reguem amb un fil d'oli d'oliva.

4 comentaris:

  1. La barreja deu ser molt bona, doncs els dos ingredients m’encanten, tinc que provar-ho, amb el teu permís m`emporto la recepta.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Agradant el pebrot i el bacallà, l'èxit està garantit.
      Una abraçada.

      Elimina
  2. mmmm, serà esgarraet... però està boníssim!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. El nom no ens ha de confondre, el resultat és brillant.
      Una abraçada.

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.