dissabte, 16 d’abril de 2011

UNA MALA EXPERIÈNCIA

Ahir vàrem anar a Barcelona a fer el turista i al trobant-nos a Montjuïc ens vàrem atansar fins al recentment inaugurat centre comercial de les Arenes.

Dalt de la terrassa circular hi ha un restaurant italià, el Rossopomodoro. Era l'hora de dinar i ens venia de gust una pizza ja que feia temps que no en menjàvem...

Semblava que estèssim a Itàlia, molts cambrers, tal com allà és habitual, tots ells joves i italians que parlaven alguna cosa d'espanyol i menys de català, al menys l'entenien. Per cert, algun d'ells bastant poca-solta. He llegit que és una cadena de restaurants amb origen a Nàpols i que s'ha estès per tot el país i també està obrint locals a l'estranger.

Vàrem demanar un parell de pizzes diferents, passats 3-4 minuts des de que el cambrer en va prendre nota ja les teníem a taula, a algú li sona allò de 3 minuts de microones...?

El tomàquet no estava cuit, el formatge no estava fos, tenia l'aparença d'un tall de coca de crema que ens ha sobrat del dia anterior, es començava a clivellar.

En arribar a casa, ens vàrem trobar el regalet... una molt forta descompisició!

Ha estat la "nostra" mala experiència.

10 comentaris:

  1. ondia Manel, doncs trobo molt bé que n'hagis fet la crònica. Sembla increïble que hi hagi restaurants on a priori tant el servei com el menjar ha d'estar "a l'alçada" i resulta que en qualsevol bar de menús hi ha més qualitat. Segur que el preu sí que va estar "a l'alçada"...oi?.Espero que us trobeu millor. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Vaya, Manel, lo lamento mucho. Espero que ya estemos recuperados... pero ya lo podiais ir suponiendo. 3 minutos..., eso si que es velocidad.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Vaya, lo siento y espero que esteis mejor.
    Velocidad de microondas, desde luego.
    Besos

    ResponElimina
  4. I no us vareu queixar?. Les conseqüències no les vareu patir fins arribar a casa, però alguna cosa ja vèieu que no anava bé, oi?. Tindrem en compte la "recomanació". Espero que estigueu millor!.

    ResponElimina
  5. Mercè, Juan, Reme, Glòria,

    Gràcies amics. Al cambrer li vàrem comentar que la pizza estava poc feta, crua, no la massa sino els ingredients. La resposta va ser que la propera vegada li ho comentem només servir-la i la farà coure una mica més...???
    La propina, ens la vàrem trobar a casa, 24 hores d'indisposició. Per sort no ha passat d'aquí.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Ostres Manel... gràcies per avisar! Tinc el centre comercial ben a prop de casa, així no cauré en la temptació!
    Espero que estigueu recuperats!
    Una abraçada!
    Sandra

    ResponElimina
  7. gràcies per explicar-ho.....quina barra

    ResponElimina
  8. Espero que ja esteu del tot recuperats!
    No vàreu fer una reclamació?

    Se us agraeix l'informació, apuntat queda el lloc... per NO anar-hi!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  9. Manel,que feia una persona com tu en un lloc com aquest?

    ResponElimina
  10. Hola Manel, guapo tu

    Doncs, si que començen be,...tu saps que aconseguir una bona clientela no es fàcil, i amb aquests arguments,..si la noticia corre...igual hauran de canviar les pizzes, per pipes i cacahuets....o directament posar una botiga de " todo a 100 "

    mil petonets, desitjo es ja estigue-ho millor..

    mil petonets Susanna

    ResponElimina